Informacje

  • Łącznie przejechałem: 136654.57 km
  • Zajęło to: 259d 12h 39m
  • Średnia: 21.90 km/h

Warto zerknąć

Aktualnie

button stats bikestats.pl

Historycznie

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Zaliczając gminy

Moje rowery


Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Hipek.bikestats.pl

Archiwum

Kategorie

Niedziela, 20 października 2013 Kategoria do czytania, < 25km

Staję na kołach

W trybie dziennika:

so, 22:00
Zbieram wszystko do kupy. Montuję kierownicę, szczęki od starych V-ek wskakują na "stary" amorek. Rezerwowe siodło ląduje na sztycy.
Z niesmakiem stwierdzam, że dostałem złe stery. Sam misek nie zmienię.

nd, 12:30
Wyprawa do serwisu Airbike (czynny w niedzielę!) w celu wbicia nowych misek sterowych. Kosztowało mnie to "tylko" 25 zł. Spodziewałem się, że będzie z 50.
Dalej do Deca, nabyć rogi.
Jeszcze dalej do komisariatu, pobrać zaświadczenie o zgłoszeniu kradzieży.

nd, 16:00
Zaczynam zbieranie wszystkiego do kupy. Opona przełożona na rezerwowe koło (przednie). Widelec zamontowany, kierownica dopięta, wszystko już wygląda jak rower.
Pozostały jeszcze łańuch i linki.

nd, 20:00
Biorę się za robotę. Założone linki, w tym zrealizowałem pomysł chodzący za mną od dawna - przedni hamulec biorę pod prawą rękę. Przerzutki wyregulowane po japońsku (jako-tako); z tyłu mam tylko cztery przełożenia, ale... po co mi więcej? Regulować nie ma co, bo niedługo przyjdzie nowa manetka, do dziewięciu rzędów (teraz używam starej, ośmiorzędowej).

nd, 23:52
Zakończona jazda próbna. Hamulce okazują się super pomysłem, przedni pod prawą ręką chodzi jak w zegarku.

Znowu mam na czym jeździć!
  • DST 2.81km
  • Czas 00:09
  • VAVG 18.73km/h
  • Sprzęt Zenon

Komentarze
Daj jaką fotę nowego/starego bajka.
TomliDzons
- 09:04 środa, 23 października 2013 | linkuj
Jurek:
Wystarczy, naprawdę, odrobina praktyki. Większość rzeczy pasuje tylko w jedno miejsce. Gdybym Ci napisał instrukcję krok po kroku, to byś też wszystko wiedział... Zaraz, zaraz, przecież taka instrukcja już jest. Jeden z moich lepszych zakupów.

Co do hamulca: tutaj już napisałem, żeby dwa razy nie kopiować.

Mors:
Motywacja działa cuda. Przydało się też trochę farta, bo miałem stare części... no i to, że mogłem sam złożyć. Gdybym miał dawać do złożenia do serwisu to pewnie kupiłbym nowy, a tak to całość zajęła mi (tak na oko) trzy-cztery godziny.
Hipek
- 16:40 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Szybko wróciłeś do gry, nawet na wykresie nie będzie śladu. ;)
mors
- 16:03 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
edit: Doczytałem o tym hamulcu, super pomysł! To taka zasadzka na złodzieja? Żeby na ryj przeleciał przez kierownicę?
yurek55
- 16:01 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Nie bądź taki skromny. Szafki z Ikei to każdy złoży, a roweru niestety nie
yurek55
- 15:57 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Naprawdę, to jest tylko trochę bardziej skomplikowane od złożenia szafki z Ikei.
Hipek
- 13:54 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Odbudować rower niemal od podstaw, to nie jest prosta i łatwa sprawa. Stąd moja zazdrość:)
yurek55
- 08:43 poniedziałek, 21 października 2013 | linkuj
Aj tam, nie ma czego gratulować.
Ale dziękuję!
Hipek
- 22:07 niedziela, 20 października 2013 | linkuj
Gratuluję umiejętności serwisowych
yurek55
- 16:40 niedziela, 20 października 2013 | linkuj
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!

stat4u Blogi rowerowe na www.bikestats.pl