Wtorek, 24 kwietnia 2018 Kategoria do czytania, transport

Rondo rowerowe

Tak jak wczoraj, przekręciłem przez Pole Mokotowskie. Wczoraj zrobiłem to dla przyjemności, dzisiaj - dla celu. Jadąc wczoraj zauważyłem... rondo. Rondo rowerowe. Co prawda brak tam znaku "ruch okrężny", ale strzałki na asfalcie sugerują poprawny kierunek jazdy.

Skoro wczoraj nie sfociłem, to dzisiaj już musiałem.

tak trudno napisać gdzie to rondo sie znajduje>!? Gość - 16:22 sobota, 30 marca 2019 | linkuj
Mnie już zdążyło spowszednieć, ale ja często tamtędy wracam do domu.
yurek55
- 15:31 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj
Dwa kroki dalej jest skarpa, nie trzeba nabijać na kopczykach.
- 12:47 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj
Jeszcze mogli zabezpieczyc wysepka przed szarzami przelajowcow. Ale tak, by sie nie dalo przejechac, bo jak usypia 15 cm kopczyk to Mazowszanie beda nań wjezdzac, coby podwoic sobie sume przewyzszen. ;)
mors
- 12:45 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj
oelka: w tym wypadku wiem, gdzie dojadę, ale bardziej chodzi o to, którędy i czy będzie tam przyjemnie. Póki co Pole wygląda pięknie, wszystko jest nasycone zielenią i pięknie kwitnie.
Kilka razy bym tam ustrzelił psa i biegacza, więc akurat o tym, że tam trzeba wolno lub wcale, to wiem z autopsji.

mors: tam potrafi być spory ruch rowerowy, wbrew pozorom to może być rozsądne rozwiązanie.
- 05:53 czwartek, 26 kwietnia 2018 | linkuj
Dobra, faktycznie, spojrzałem na aktualny "plan jazdy" Parku i to już jakby inne miejsce. Ostatni raz byłem tam jakieś trzynaście lat temu i pamiętam, że w jakiś konkretny dzień były urocze wieczorki w tej mordowni, gdzie można było sobie pląsać w rytmie death i black metalu, z elementami nowszych brzmień. Jak widzę już tego nie ma i pewnie se ne vrati :/
Trollking
- 18:33 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
O proszę, to się Warszawa doczekała ronda rowerowego :)
anka88
- 17:52 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
Dla mnie abstrakcja :) (te rondo, choc klub w sumie rowniez :) )
Sa na BS tacy, co by mogli robic na takim rondzie po 100 km dziennie. ;)
Czego to jeszcze nie wymysla - moze wielopoziomowe skrzyzowania ddr? ;)
mors
- 16:13 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
Za wiele to tych dróg na tej części Pola Mokotowskiego nie ma. Na zdjęciu wgłąb między drzewami dociera się do DDR na Wołoskiej, a w poprzek jest ciąg od Żwirki i Wigury/Banacha do kładki przy Bibliotece Narodowej. Jest jeszcze ciąg od Żwirki i Wigury/Banacha do skrzyżowania al. Niepodległości/Batorego ze zmodyfikowanym przebiegiem.
oelka
- 13:44 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
Klub Park to nie ta część Pola Mokotowskiego.
W weekend jednak lepiej omijać Pole z daleka.
Drogi dla rowerów są świetnym miejscem do biegania, czy wyprowadzania psów.
oelka
- 13:36 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
W "Parku" nigdy mnie nie było. Zawsze dla mnie miał opinię kiepskiej remizy i gdy bywałem w okolicy w porze imprezy, to wszystko się potwierdzało. Zresztą wystarczy spojrzeć na rozkład jazdy na ich stronie, żeby wiedzieć, że wiele się nie zmieniło od kiedy pamiętam.

No chyba będę musiał sprawdzić, dokąd wiodą wszystkie drogi zeń wychodzące. Teraz Pole Mokotowskie zrobiło się bardzo rowerowe, sporo jest dróg i dróżek przeznaczonych tylko dla rowerów.
- 05:59 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
Dobrze, że wśród takiej zieleni, nie zrobili ronda z czerwonego asfaltu ;)
malarz
- 04:31 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj
No, po takim rondzie to można normalnie jeździć...w kółko!
huann
- 21:03 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj
Ciekawy patent. Całe wieki nie byłem na Polach, a bardzo je onegdaj lubiłem, a już szczególnie Klub "Park", gdzie co któryś czwartek (jeśli dobrze pamiętam) zjawiałem się na metalowych rzeźniczych imprezach tematycznych :)