Lipiec, 2017

Niedziela, 23 lipca 2017 Kategoria trening, > 100km, szypko, do czytania

Mój rower ma hamulec w nogach. Wiem dobrze, że to ci się podoba.

Pojechałem po swoich śladach sprzed miesiąca.

Na początku, zaraz za Kaputami, na kole usiadł mi kolega. Powiózł się około kilometra, po czym dał zmianę. Powiozłem się też jakiś kilometr i grzecznie odpuściłem, bo kolejnej zmiany bym nie chciał dawać, bo jechał mocniej niż planowałem, poza tym zakładałem, że na lesznieńskiej szosie pojedzie w prawo, na Leszno, a ja planowałem jechać na Błonie. I tak się stało, w istocie.

Minąłem Pass (nazwa miejscowości, gdyby ktoś się zastanawiał) i przez Gole i Kaski przeleciałem na zachodnią stronę DK 50.

Termometr wskazywał trzydzieści stopni, więc gdy zobaczyłem chmury na horyzoncie, wiedziałem, że mają dobre zamiary. Chwilę wcześniej ktoś usiadł mi na kole i tak jechaliśmy razem, w mżawce, a potem w ulewie. Pasażer zniknął mi gdziś w okolicach Bolimowa, a deszcz wcale nie przestał współpracować.

W Łowiczu po raz drugi postój na Orlenie, uzupełnienie picia i ruszamy... pod wiatr. Chwilę później wymija mnie kolega na MTB, po chwili wyprzedza i leci... w kolejnej ulewie. Po kilku kilometrach zacząłem go powoli dochodzić... pasowało to na trening, po co miałby się ścigać? I w istocie: gdy dojechałem do Sochaczewa, akurat zawrócił i ruszał na kolejną rundę.

Od Sochaczewa prawie nie padało, ale im bliżej Warszawy, tym większe kałuże. Na rondzie w Zaborowie jechałem dookoła poniżej 10 km/h, podobnie jak w innych "podejrzanych" miejscach (a i tak kilka razy lekko uciekło mi koło).

I tuż pod blokiem, na przedostatnim zakręcie, przy podporządkowanej, przy prawie zerowej prędkości, wziąłem się i wydupczyłem. Jak pech, to pech... ale dobrze, że dopiero na końcówce.

A już drugi dzień po głowie chodzi mi poniższe... i nuciłem to przez całą trasę. Parodia tego, jeśli ktoś się zastanawia, ale chyba sporo lepsza niż oryginał, co?

height="405" width="590" frameborder="0" allowtransparency="true" scrolling="no" src="https://www.strava.com/activities/1097953970/embed/b381d62481cb7c3e351c659f0f4c973e880fd2cf">

Sobota, 22 lipca 2017 Kategoria trening, > 50 km, do czytania, szypko

Pogotujmy się trochę

Dawno nie byłem w saunie, prawda? No, najwyższy czas to nadrobić.

Przed wyjściem widziałem, że ktoś w necie skarżył się na temperaturę, ale dopiero w Lesznie, gdy stanąłem na skrzyżowaniu, zorientowałem się, jak jest gorąco. Na całe szczęście odrobinkę wiało, więc jakoś dało się żyć.

Zdążyłem idealnie na ostatnie dwie i pół godziny czasówki na TdF. Może nie jest to tak do końca emocjonujące (w końcu były tylko dwa punkty kontrolne), ale miło było widzieć, jak Polacy zajmują dwa pierwsze miejsca, różniąc się czasem tylko o sekundę!

(poniżej film, udaje trasę GPS)

Piątek, 21 lipca 2017 Kategoria transport

Czwartek, 20 lipca 2017 Kategoria trening, > 100km, szypko, do czytania

Szopen nadal gra

Miałem wyjść od razu po pracy, ale akurat zdążyłem na ostatnie dwadzieścia kilometrów etapu TdF, więc zostałem do samego końca. Takie widoki, proszę państwa, to ja mógłbym w pracy codziennie.

Odwiedziłem Szopena, sprawdziłem, czy wszystko gra, po czym, tym razem przez Domaniew, wróciłem do domu.
Czwartek, 20 lipca 2017 Kategoria transport

Środa, 19 lipca 2017 Kategoria transport

Wtorek, 18 lipca 2017 Kategoria transport

Wtorek, 18 lipca 2017 Kategoria trening, > 50 km, szypko

Mały Kampinos

Całkiem ładnie było wieczorem.
Poniedziałek, 17 lipca 2017 Kategoria transport

Niedziela, 16 lipca 2017 Kategoria trening, > 100km, szypko, do czytania

Szopen po raz drugi

Prawie po wczorajszych śladach. Z tą różnicą, że z powrotem pojechałem sobie przez Kampinos, bo nie chciało mi się tłuc przez Gawratową Wolę, bo w tę stronę są tam bardziej nieprzyjemne asfalty.

Po godzinie skończyła mi się książka i musiałem resztę zabawy doturlać na zapasach muzyki wyciągniętej z głębi empetrójki. Całe szczęście, że rano pomyślałem i zgrałem, bo inaczej musiałbym szukać radia pod Warszawą, a, wbrew pozorom, złapanie czegoś, co nadaje się do jazdy, nie jest tak łatwe kilkadziesiąt kilometrów od Stolicy...

A, no i po raz pierwszy w życiu udało mi się zrobić 100 km poniżej trzech godzin. Kolejna granica pękła!