Środa, 13 września 2017
Kategoria do czytania, transport
Reklamacja
Kolejna wymiana w centrum serwisowym Garmina. Jak się okazuje, Garmin nie potrafi zrobić porządnie urządzenia tzw. "refurbished", czyli odnowionego. I chyba powoli tracę cierpliwość. Bo co, co tydzień będę wymieniał urządzenia?
Rzut oka w przyszłość, bo ten wpis piszę już 22 września, czyli po MPP: urządzenie, które wtedy odebrałem, idzie do reklamacji, bo nie da się z niego nawigować. Lepiej pewnie by chodził stary smartfon podpięty do powerbanka. A razem z nim do reklamacji idzie drugie urządzenie - które padło po jakichś 60 godzinach użytkowania.
Podobno te "odnowione" przechodzą testy. Ale chyba jedyny testem jest "włancza się".
Rzut oka w przyszłość, bo ten wpis piszę już 22 września, czyli po MPP: urządzenie, które wtedy odebrałem, idzie do reklamacji, bo nie da się z niego nawigować. Lepiej pewnie by chodził stary smartfon podpięty do powerbanka. A razem z nim do reklamacji idzie drugie urządzenie - które padło po jakichś 60 godzinach użytkowania.
Podobno te "odnowione" przechodzą testy. Ale chyba jedyny testem jest "włancza się".
- DST 19.50km
- Czas 01:02
- VAVG 18.87km/h
- Sprzęt Zenon
Komentarze
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!